torsdag 7 april 2011

Det går bra nu, kompis! Det går bra nu :)

Det är fortfarande sjuk mycket i skolan. Men jag slänger in ett inlägg i alla fall. Sitter på skolan och har lunch. Det händer inte speciellt mycket i dag. Jag och Elina (mest Elina) jävlas med killarna i klassen. För ett tag sen slog hon av strömbrytaren till deras datorer, vilket liv det blev! haha
Så nu spelas det värdelös musik på högsta volym, dom gör allt för att hämnas....

Allting rular bara på just nu, så bloggen vilar som sagt lite :)
Nu börjar vi, jag vet inet vad jag ska hoppas på, bokföring eller internationell ekonmi....

1 kommentar:

  1. SVAR: Har den inte kommit!? Då är det ju någonting som är knas.. Jag har sänt ut alla beställningar! Be din vän återkomma till mig isf! Maila FORMELI-mailen och kommentera inte bloggen ang. detta : ) Det är bättre jag har allt samlat i min företagsmail!

    Mvh Linda

    SvaraRadera