måndag 25 juli 2011

Thaibil med kalsongmannen

Skrivet ett inlägg från datorn för omväxlingens skulle. Det var ett tag sen jag var in och dom har gjort om på sidan!  Hittar typ ingenting, men jag har redan märkt att det har blivit bättre :)

Det händer mycket såhär på sommaren, hinner inte skriva....att det blivit ett uppehåll denna gång beror på att jag hade tänkt skriva ett inlägg om vår fiskeresa förra helgen, men jag har inte hunnit och då har jag inte velat skriva om nå annat.

Men om jag ska sammanfatta förra helgen, så åkte vi thaibil med kalsongmannen, fiskade en hel del, vi åt mat när vi inte spillde ut den osv. En helt galet rolig helg som måste göras om. Det var skönt att lämna allt som heter civilisation att göra och bara vara en helg.

Har två dagar kvar av jobb innan jag tar fem dagars ledighet. Då blir det piteå en sväng och sen nurr :) Härligt, härligt!

Ha det, CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar