torsdag 13 oktober 2011

Är det pastagratäng?

Har varit utan internet sen jag kom hem från skolan. Det är gode lång tid kan jag säga!

Men, jag har i alla fall kunnat plugga ostört :) Så nu sitter både hinduismen och buddhismen där den ska. Rätt skönt ska jag säga.

Rubriken är hur underbart rolig som helst! Men det är rätt svårt att förklara och jag tror ingen som inte var med fattar hur roligt det var i just den stunden. haha. Men eftersom ni är så snälla ska jag försöka förklara.

Vi satt på matten, hela mattegruppen, vi är bara 4 stycken men ändå. Läraren hade en genomgång som gått från matte till fysik så vi hade nog alla slutat lyssna. Nån (minns inte vem) frågade var det var för lunch. Jag svarade "Pastagratäng med skinka." Då frågade Tim, utan den minsta tvekan "Är det pastagratäng?"
Han frågade som om han inte visste vad pastagratäng var eller vad jag ska säga. Det kom sen fram att han skulle fråga om det var med ost. Men det ville inte vi andra tre tänka på! Så helt plötsligt brast vi alla fyra ut i skratt, läraren vände sig om och fråga vad som hände. Vi svarade med att bara fortsätta skratta, jag tror det gjorde min dag. Plus att vi fick "fika", det ät inte illa för att vara på matten ska jag säga er.

I morgon skriver jag första provet för i år, gå ekonomi säger jag bara, FETT CHILL! haha, elr?
Nu ska jag sluta svamla, hoppas ni fattar nått i detta inlägg, det kan inte vara lätt.

En sista grej bara, denna bild hjälpte oxå till att göra min dag! Du är för underbar :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar