tisdag 15 maj 2012

I´m back

Nu är jag tillbaka och förhoppningsvis för att stanna. Jag har mer eller mindre ingenting kvar i skolan. I alla fall inget plugg. Känns skönt att konstatera att jag inte ska plugga ett enda dugg på ett drygt år! Är grymt nöjd med mitt beslut att ta ett sabbatsår.

Men hur skönt det än ska bli att gå ut gymnasiet så känns det aningen vemodigt. I dag har jag städat ut skåpet och vi har övat på studentsången. Det känns hemskt att vi snart skiljs åt. Det finns folk som jag aldrig mer kommer träffa efter den 8 juni. Tragiskt..

Fast det ska vi inte tänka på nu, för det är fortfarande 24 dagar kvar. 24 dagar då vi ska skapa minnen för livet tillsammans! 
I morgon blir det brännboll med några av oss från ekonomi och några av naturarna. 

Här får ni lite bilder från mina senaste månader..
Balklänningen anlände med taxi (!!)

Men studentmössan kom i brevlådan

Att lämna sin dator olåst i ett rum fullt med avgångselever är dumt...

Det är inte alla lärare som får paket av Caisa

Vi har varit på UF-mässa (jag var sjuk & hade nästan 40
graders feber då jag kom hem, jippie!)
Blev frisk, fick påsklov. Vädret ägde vilket ledde till..
googelbränna + röda ögon

Begravning i mitten på april, alltid lika hemskt!
Har odlat en egen petunia, som nu
nästan växt ur sin burk, måste nog
 sätta om den snart...
Flyttade ner och började sova i källaren

Balbiljettter! :)
Har varit i Malå på "kalas"
Vi har sprängt ballonger i klassrummet, väldigt uppskattat! :)
I dag har jag alltså städat ur
skåpet & lämnatin nyckeln

Plus att jag har fikat ute i solen

Våren ser äntligen ut att vara här på allvar, idag har solen lyst hela dagen och det var riktigt varmt när jag satte mig i bilen för att köra från skolan, det gillas!

Nu ska jag fixa med nå mat & sen hoppas jag att nån vill följa med mig ut & gå. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar