torsdag 29 september 2011

12.29

Hemma efter en minst sagt kort dag i skolan. Tur för mig att denna dag kom just i dag. Har en hel del att göra. Det ska städas, pluggas och packas! Tror nästan jag börjar med städningen och sen plugget så har vi det tråkigaste bortgjort! Sen är det bara packningen kvar och sånt är bara kul. I alla fall att packa ner, packa upp slipper jag gärna. Ska även plocka ur bilen, har en massa onödiga saker som bara ligger där och skräpar, men i dag åker det ut!


Åker till Skeå direkt efter skolan i morgon, det ska bli riktigt härligt att styra upp bilen på landsvägen igen. Det var ett bra tag sen sist. Men när det sen kommer till stadstrafiken tror jag Linnea får köra om vi behöver bilen någonstans. Det där med stadstrafik är nämligen inte någon favorit.

Har hunnit med att skriva min lilla shoppinglista. Både tråkiga och roliga saker hamnade på den. Mest roliga såklart ;)
Jag och min lilla lapp :)
Nu ska jag skicka ett mejl ang. min extremt sega dator, förhoppningsvis får jag hjälp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar