fredag 23 september 2011

sjuk...

Hemma från skolan i dag, känns som att jag ska hosta upp allt! Inte roligt, det går typ it sova på nätterna heller. Jag har kämpat mig upp alla dagar tidigare i veckan för jag har haft lektioner eller annat som jag har tyckt varit alldeles för viktiga. Men i dag när jag bara hade två lektioner så stannade jag hemma. Men som vanligt när jag är sjuk blir jag rastlös efter 5 minuter i soffan. Så i dag har jag bakat nå cupcakes. Choklad till och med. Bilder & recept kan ni få senare. Om jag får någon annan webbläsare än explorer att funka på datorn. Blogger fungerar nämligen inte direkt bra från explorer. Jag kan skriva inlägg och rubrik, men inte lägga in bilder eller nått. Sen ser jag inte vad det står på det olika knapparna så man får chansa och hoppas att man publicerar inlägget och inget annat :)

Nu ska jag dika bort lite från mitt bak och sen intar jag soffläget ett tag...tills rastlösen sätter in igen. Det lär nog dölja ett tag nu, för kroppen verkar och halsen strejkar värre än någonsin! Men jag måste plocka undan lite för i kväll får vi besök av en av mammas kusiner :) Det var ett tag sen vi sågs så det ska bli riktigt roligt, om jag orkar hålla mig uppe vill säga.

Hoppas ni har en bra fredag!
/Amme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar