tisdag 25 januari 2011

Kurrande mage i tyst datasal.....

Då var vi här igen, på skolan! Har just haft prov i information & layout & jag kan lugna Caisa med att säga att det inte var svårt. Så nu vet hon det :)

Är lite chockad över mig själv, köpte ett klädesplagg i helgen som jag verkligen inte trodde skulle hänga i min garderob förrän om typ 100 år! Men nu har jag en & jag är stolt över mig själv. Har faktiskt på mig det i  dag & i eftermiddag kommer en bild på mig & godingen :)

En superkul tjejkväll i går, jag Erika skrattade åt precis allt & efteråt förstod vi inte vad vi hade skrattat åt. Tur att nån har samma sjuka humor som jag!

Snart är det lunch, min mage kurrar eftersom det blev lite stressigt i morse & jag inte hann med så mycket frukost, fats jag åt litegrann. Synd att det är varmkorv bara, blir liksom inte mätt speciellt länge. Tur att ett äpple ligger & väntar i väska till på eftermiddagen.

Ska laga middag i kväll. Kyckling & ris blir det. Kan bara inte bestämma mig, ska jag göra kyckling i currysås eller kyckling i sötsur sås? Vi lär väl se vad det blir....

1 kommentar:

  1. vad skönt att det inte var svårt! Längtar tills jag får se ditt chockerande plagg..

    SvaraRadera