måndag 31 januari 2011

Vi har skratta!

Har just gjort klart idrottsuppgiften (tack Caisa, du är BÄST!) och ska snart sätta mig med tyskan. Sen kanske det blir att kolla på tv elr nått sånt. Matten får vänta tills i morgon. Träning får också vänta, är på väg att bli riktigt förkyld, huvudet dunkar och halsen värker! Måtte jag inte bli sjuk, jag har inte tid....

Jag & Caisa har skrattat en hel del i dag. Åt varandra & åt andra....
Men en av höjdpunkterna måste ha varit när Caisa skulle visa mig att man rymde mycket i hennes väska. Hon plockade upp det ena efter det andra, lite reservsmink, läppglans, pennfack, böcker, två pannband och en mössa och sen helt plötsligt plockar kvinnan fram lim. Jag skojar inte LIM(?), ibland undrar jag vad hon får saker ifrån...

Nu ska jag ta tag i mitt liv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar