måndag 10 januari 2011

Träningsvärk!!

Snacka om att jag kommer ha träningsvärk i morgon. Först en timmes tantgympa, det låter väldigt lätt, men det är grymt jobbigt! När vi kom hem höll grabbarna på att stå på händer så det blev lite sånt oxå. Sen ville brorsan boxas så jag höll i mittsarna och han boxade på. Han har blivit rätt stark nu så det var jobbigt att hålla imot när han slog...

Nu sitter jag & trycker i mig en banan & dricker lite mjölk, började typ skaka, tror kroppen fick en lite chock av min plötsliga träning. Mammi säger att jag måste äta nå mer oxå, så nu ska jag gå & ta en riktigt stor tekopp & en macka innan jag kryper till sängs, det gäller att inte sova första dagen i skolan efter lovet.

PS! Det suger att bo på ett litet ställe, att vara på samma träning som engelska läraren är kanske inte det roligaste!

1 kommentar:

  1. Haha kul för dig på träningarna..
    Du borde komma till Malå och gymma ist. Hihi

    SvaraRadera