fredag 6 maj 2011

Baka baka liten kaka!

Jag skrev ett halvt inlägg i tisdags, men glömde helt bort det. Så det ni ser på bilden är några av de bullar som vi bakade då:) vi tjänade en ganska bra slant på att baka under företag för en dag. Det värsta är att vi hade kunnat göra ännu fler bullar, mest för att vi hade kunnat sälja dom, jag tror inte att vi hade orkat.

Jag har haft helg en hel timme, hade bara nationella prov i engelska i dag, det var allt. Så det blev en riktigt kort dag. Jag ska ta tag i städningen snart och sen göra bort lite plugg. Så slipper jag det senare i helgen.

För trots att jag fortfarande är förkyld och vädret visar sig från sin sämsta sida så ska jag ha en sjukt rolig helg, så det så! :)
Published with Blogger-droid v1.6.8

1 kommentar:

  1. Arvidsjaur är ju ett surhål. Det har inte regnat en droppe i Järvträsk idag och solen skiner för fullt!

    SvaraRadera