fredag 20 maj 2011

Fredag är ändå dagen som känns bäst!

Det är fredag och jag har inga lektioner. Kan inte säga att jag är ledig för klockan 5 börjar jag jobba. Har inte jobbat helg på nästan 2 månader så det ska nästan bli skönt, men bara nästan. Dagen kommer bestå av städning och träning. Jag och pappa far på gymmet snart, ska bli jäkligt skönt att träna kan jag säga :)
Efter träningen måste både rummet och toaletterna städas och när det är gjort så tror jag inte att jag har så mycket tid kvar innan det är dags att göra sig klar för jobb. Men i så fall så får det väl lov att bli lite plugg......

Efter jobbet hoppas jag att jag kan vara med Linnea, det var så grymt länge sen, jag saknar den lilla skrutten! :)

Försöker fördriva tiden lite, pappa är inte klar än. Kanske borde börja städa, men det kändes alltför jobbigt.
Kommer förmodligen inte bli så mycket uppdatering i helgen när jag jobbar, men vem vet. Plötsligt händer det :)
Ciao!
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar