tisdag 17 maj 2011

Du får mig att le som ingen annan

Fullt upp i skolan i veckan så jag kan inte riktigt göra det jag vill. Men det får jag ta igen i helgen, när jag inte jobbar vill säga!
Har just gått igenom geo redovisningen inför i morgon, så nu behöver jag inte lägga ner så mkt mer tid på den. Så resten av kvällen blir det att plugga nk + börja skriva på svenska recensionen av boken jag läst. Men den får jag lägga ner mest tid på torsdagkväll. Åh, suck...varför är det mycket i skolan när jag inte har tid med den??

Jag var själv på våran sista tyskalektion. Så jag antar att dom andra måste ha den senare, haha! Hade iaf lektion i fem minuter och eftersom jag var själv så började vi tidigare. Det gjorde att jag slutade när vi egentligen skulle ha börjat. Så jag hade en rätt skön håla på 1.5 timme. Som tur var hade franskagruppen nationella och slutade rätt tidigt så jag var inte helt själv. Lite kortspel blev det, aldrig fel.

Nu ska jag kolla geografin en sista gång innan det blir mat. Funderar vad jag ska värma mig för nått för köttsoppa har jag inte tänkt äta en dag som denna!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar