torsdag 2 februari 2012

Long time no see

Det var länge sen sist nu, det har slagit över till ett nytt år och vi är redan inne på februari. Det går sjukt fort nu och det är mycket som ska göras och fixas. Ni ska få en liten uppdatering om vad som hänt senaste månaden och sen är jag redo att kicka igång med mitt bloggande igen!

Nyår firades tsm med underbara vänner hemma i huset, en sväng till Nybban och sen var kvällen fulländad. Under januari hann jag med mycket jobb, skola och lite plugg. Har även åkt slalom för första gången denna säsong, dock inte själv utan som skidskollärare, det är faktiskt grymt mycket roligare än vad det låter.
Sen har jag även hunnit tillbringa lite kvalitetstid tsm med mina underbara vänner, det har dock inte blivit någon sväng till Skeå och Linnea, men det måste vi se till att planera in snart! En av månadens höjdpunkter måste nog ändå vara att vi har bokat studentresan, den 20 maj bär det av!

Jag vet inte riktigt om det hänt så mycket mer intressant, ni har fått en liten snabb sammanfattning i alla fall.
Den närmsta tiden kommer fyllas med lite mindre jobb men med desto mer skola och plugg.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen avsluta kvällen med att läsa lite i min svenskabok.




Hit ska vi en vecka i maj, ett hotell mitt i Rhodos stad, undertbart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar