lördag 11 februari 2012

Senaste dygnet

Den här gången har min frånvaro här från bloggen en bra anledning. Jag har levt mitt liv helt enkelt!

Igår var det skola som gällde. Sen snålade jag skjus till skoäffärn där Linnea jobbade. Stannade där ett bra tag. Efter det traskade jag hem, hängde en tvätt & sen begav vi oss till pappas moster för lite paltätning. MUMS, så gott det var!
Resten av kvällen spenderades med AC & Linnea.

Idag har jag varit i Kåbdalis & åkt slalom hela dagen. Brorsan har tävlat & jag följde med dels för att få åka lite själv men även för att titta när han åkte. Har varit hos farmor & ätit middag & nu sitter jag uppkrupen i soffan med datorn, svenskaboken & en godispåse! Ska se ett avsnitt av Glee & läsa lite innan gladiatorerna börjar klockan 20.00.


Bilden är från klassens resa till Norge förra året, på onsdag bär det av igen. Mässa för fulla muggar. Det laddar vi för!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar