onsdag 8 februari 2012

Grattis tjejer!

Sitter på skolan, har ingen lektion mellan 9.20 & 10.40. Aningen segt...
Har dock gjort bort lite skolarbete men nu orkade jag inte längre.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om här i bloggen. Min vardag består av samma sak dag ut & dag in. Det blir både tråkigt att läsa & tråkigt att skriva. Ska försöka skriva om nått roligt oxå mellan varven!

Ska försöka komma igång & redigera mina bilder i photoshop så förhoppningsvis blir det mer bilder här i bloggen :)

Ska ta tillfället i akt & gratta brudarna som skriver denna blogg, de har bloggat i 1 år nu (i går)! Sjukt fort det gått, ni jobbar på grymt bra med den. :)

Nu ska jag springa iväg till andra sidan & ha lite webbdesign innan det bär av till praktiken.

2 kommentarer:

  1. You just made my day :)
    Och på tal om webbdesign: du skulle inte vilja leka med våra kodmall lite - håller på att bli galen! :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror inte att du vill att jag ska vara inne & rota i eran kodmall :p

      Radera