torsdag 2 februari 2012

Min kväll

Kom hem från skolan två timmar senare än vanligt, det var en opera som vi skulle se och tro det eller ej så var den bra!

Det var kallt att gå hem, men det var ändå "bara" -25, nu är det -30...

Började med att laga mat, lax med pesto, riktigt gott.


Sen blev det lite dötid i väntan på att mamma skulle komma hem så att vi kunde äta så jag passade på att läsa nyheterna, vilket jag gör några gånger per dag. Hann även med några omgångar av Pyramid.


Efter maten blev det städning av toaletterna och ni slipper bilder från det. Sen lite matteplugg och läsning av svenskabok.


Kvällen har avslutats med musik från Laleh och förberedning av kläder inför morgondagen, räknar med att det kommer vara svinkallt!


Det var nog min kväll i stora drag. I morgon blir det också skola längre än vanligt då jag ska göra ett matteprov dom vi i gruppen valde att lägga på omprovstiden....


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar