måndag 6 februari 2012

Nationaldag

Seg dag idag. Slutade vid lunch, men åt ändå på skolan. Sen gick jag en sväng till samhället & sen fanns det ingen återvändo utan det var bara gå hem & skotta. Fattar inte att det ska snöa så fort det blir varmare än -25!
Det är inte kul någonstans...

Har haft världens huvudvärk efter det att jag varit ute, så jag har mest tagit det lugnt. Men i kväll blir det att träna lite & sen ta tag i nå plugg.

Blir palt till middag, dagen till ära! För det är faktiskt en speciell dag idag, det är nämligen den samiska nationaldagen. Så därför äter vi palt, egentligen borde vi äta kött & palt men vi hinner inte koka kött så det blir fläsk istället. Ni får även en liten försmak på en hemsida jag jobbar med för tillfället. Den handlar om mig & mitt liv, helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar