fredag 3 februari 2012

Fredag

Helg nu, så jäkla skönt! Jobbade förra helgen så det ska bli riktigt skönt att vara ledig.
Riktigt kallt här idag, -34 när jag och AC traskade iväg till skolan. Nu är det minsann bara -28 och jag tyckte nästan att det var skönt ute när jag gick hem...

Avslutade dagen med matteprov, det gick superbra i början och det var lätt. Sen kom sista uppgiften, när jag läst igenom den några varv började jag bena upp det hela, när läraren sen kom till oss och förtydligade vad han ville veta insåg jag att jag var på rätt spår! Så nu sitter jag här hemma, nöjd över att jag åtminstone kunde svara på alla uppgifter.

Jag är ledig & denna brud kommer hem! Kan det bli bättre?

2 kommentarer:

  1. Den där bilden är verkligen inte ny! :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men ändå it värst gammal, från midsommar ju :)

      Radera