onsdag 10 augusti 2011

44 och 13 minuter!

Hej på er!
Nu börjar jag få resfeber på allvar. Väskan är mer eller mindre färdig och jag har till och med gjort i ordning handbagaget! Nu är det bara att vänta till fredagen är här. Längtar som en tok!

Det var tänkt att jag skulle vara ledig även i dag, men om en timme är jag på jobbet. Fyra timmar extra blev det i dag, men det känns nästan bara skönt. Har inte varit där och jobbat sen i söndags och jag har bara gått hemma och packat, typ. Så det ska bli skönt att ta på sig arbetskläderna igen och sätta sig i kassan och se trevlig ut.

Just därför ska jag äta lite middag nu, byta om och sen bege mig. Det blir förmodligen inget mer inlägg innan vi åker. Men jag har förberett minst ett inlägg/dag tills jag kommer hem så ni får lite uppdatering ändå.

Ha det gott om vi inte hinner höras nå mer! CIAO!! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar