torsdag 25 augusti 2011

Homework

I dag har molnen åter kommit på besök. Men än så länge regnar det inte, men det ser inte ut som att det är långt bort...

Torsdagar innebär kort skoldag, än så länge i alla fall. Snart lär vi väl stanna kvar och tokjobba med UF. Men det är i framtiden det. Har fått terminens första läxa i dag, det gillas inte! Mindre förvånande så är det en matteläxa, vi ska ha räknat till ett visst tal och så kommer det tydligen vara hela året eftersom att vi inte har så många timmar....
Jag fick dessutom en extra uppgift som jag ska redovisa på nästa lektion, ett c-tal till och med! Får hoppas att jag kan lösa det, men än så länge är det typ bara repetition så det borde gå.

Nu beger jag och brorsan oss snart till samhället, det ska köpas lite nya kläder till honom och jag måste tydligen med som smakråd. Tur att jag slipper betala i alla fall.
Jag hade tänkt bjuda på en bild oxå, men det funkar inte. Så ni får den senare.

CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar