onsdag 24 augusti 2011

Träningsvärk och glada miner

Hemma från ett träningspass med alpina. Pappa hann hem så han körde den istället. Men då kunde ju jag vara med på ett helt annat sätt :) Mina ben är för tillfället som två cementstolpar. En extremt härlig känsla, frågan är om jag kommer kunna gå överhuvudtaget i morgon, men det återstår att se.Det var i alla fall grymt roligt att träna med alla alpinister igen. Nog för att dom har vuxit och några av de jag tränade för två år sen är nu med i den äldsta träningsgruppen, helt sick!


När vi kom hem så fick jag världens ork till att städa. Så nu har jag i alla fall plockat ihop alla kläder och fixat med lite grejer som skulle ha gjort när jag kom hem från Frankrike. Så i morgon är det bara att dammsuga och dammtorka, sen är rummet som nytt. Orken tog nämligen slut efter det att jag tog mig en dusch. Därför blir det nu att göra sig lite gröt (är sjukt hungrig!) och sen hoppa i säng. Har ju dessutom sovmorgon i morgon och det skulle verkligen inte skada att få några extra timmars sömn.

Ha det gött! CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar