onsdag 24 augusti 2011

Vikariat

Då var även dag två slut. Vi började om  med bokföringen i dag och jag är förvånad över hur lätt det gick. Jag kommer ju ihåg! Inte illa :)

I kväll blir det att rycka in som tränare för äldsta alpingruppen. Inte illa med tanke på att jag får träning själv, på köpet, typ! Ska bli riktigt roligt, ser faktiskt fram emot det.

Helgen kommer mest troligt bli helt awsome, om allt bara faller på plats, vilket det brukar göra. I morgon blir det sovmorgon eftersom materialet som behövs till en kurs inte har kommit. Jag klagar då inte. Så i morgon är det matte och lite organisation&ledarskap som står på schemat :D

Jag borde städa mitt rum nu, när jag fick tid över på eftermiddagen, men jag orkar inte. Får ta det i  morgon, då slutar jag ännu tidigare ;) Ska försöka röja lite nu och sen ska jag snöra ihop lite middag så att det vi har ätit och allt i god tid innan träningen.

Skriver förmodligen något mer i kväll, ha det gott tills dess!
CIAO!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar