torsdag 25 augusti 2011

Garderobsupdatering

Självklart kunde varken jag eller min mor hålla oss från att köpa lite nya höstkläder. Vi var inne i säkert en timme på samma affär, det blev helt enkelt omöjligt ;) Jag har faktiskt funderat på att köpa en ny sjal ett bra tag och nu helt plötsligt så finns det två i garderoben, om än en betalades av mamma. Det har börjat bli så nuförtiden, om vi tycker något är snyggt, typ en sjal och vill ha den i två färger, så köper jag en och mamma en. Sen har vi dom tillsammans :) Men det slutar ofta med att de ligger i mammas garderob och tar plats, sen är det jag som använder det. Mycket bra uttänkt, tycker jag!

Först en underbar grå kofta. En stor fick på vänster sidan.
Sen är det skinnlappar på armbågarna.

Till detta en an sjalarna, en röd :)
Skinnlappen!
En röd, beige randig tröja. Den är rätt kort i midjan, men hur skön som helst.


Här tillsammans med den svarta sjalen.
Tröjan har även en liten ficka på vänster sida.

 Jag vet att kvalitén på bilderna är sämst, men dom är så stora så när dom läggs in på bloggen förminskas det såhär. Men jag ska skaffa ett redigeringsprogram så att jag kan fixa dom i rätt storlek där, innan dom åker upp här. Tillbaka till kläderna, jag är säker på att det här kommer bli riktiga höstfavoriter för min del. Speciellt sjalarna, dom är rätt tunna, men samtidigt riktigt varma.  Brorsan då? Jo även han hittade efter många om och men lite nya kläder. Han växer ju ut allt på en gång! Då är det inte helt lätt, måste jag säga.

Nu ska jag sätta mig med matten och passa på och göra bort den. För efter maten blir det städning, nu ska husdjuren (läs: damråttorna) bort!
Ha det, CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar