onsdag 31 augusti 2011

INGEN TID ÖVER

Det har inte blivit något bloggande tidigare i veckan eftersom jag har hoppat in lite extra på jobbet. Så det har varit skola, jobb och lite promenader i en härlig blandning. Det är tur att just denna vecka är grymt lugn i skolan, då är det inte så farligt att jobba. Sovmorgon i dag, börjar om ca 40 minuter. Har varit duktig och städat toaletterna nu på morgonen. Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Borde räkna några tal i matten, men jag tror inte att jag orkar. Borde oxå göra Svenska C läxan, men det ids jag nog inte heller. haha, känner mig lat!

Även i dag är skola soft. En timmes data och sen ska jag och två till från klassen prata med niorna som har haft företag för en dag. Men sen i kväll blir det att jobba igen, fast denna gång är det faktiskt min ordinarie kväll vilket känns bättre på nått konstigt vis. I helgen ska jag vara i skogen, så denna veckan behöver ni inte räkna med superuppdatering om än jag ska försöka hinna med ytligare några inlägg.

Har börjat använda min iPod igen, gud vad jag har saknat det! Synd bara att jag har en ljudbok på den så nån låt då och då är från den. Gode irriterande, borde ta bort den, men vet ni vad? Jag ids inte! ;)

Nu ska jag vattna blommorna och sen beger jag mig till skolan och hoppas att det finns nån social människa där som kan förgylla min tid innan datan.

CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar