fredag 26 augusti 2011

Dag 12 – Mitt rum

En veckas försening, men det var viktigt för mig att inte behöva stressa med det här. Men här kommer det, mitt älskade rum. Som jag var så noga med när vi flyttade hit. Det har nästan allt om än jag önskar att det var lite större. 

Så här ser mitt rum när man står i dörren. Säng, skrivbord, byrå, gitarr.
När man står vid skrivbordet så är det sängen som står i fokus.

Bredvid sängen står min älskade emmafotölj,
den är omklädd, omålad och alldeles underbar!

Skivbordet, här sker allt.
Blogginlägg, skolarbeten, ja allt!

Detta kära vänner, är det jag är mest stolt över.
Min alldeles egna väskvägg. Jag har, som ni ser
en hel del. Det västa, eller bästa,är att vissa väskor
innehåller  andra väskor.
Som inte får plats på någon egen krok.


Detta var mitt rum. Jag skulle kunna skriva en roman om min väskvägg. Men det har jag inte tid med, så ni får nöja er med topp tre bland mina väskor.


Väskan på plats nummer 1. Den är ny och jag
skulle rymma halva rummet i den. Den är
ENORM! Perfekt när man bara ska vara
borta en helg eller en natt.
Nummer 2.
Underbar, äkta skinn och allt. Min lilla favorit.


Nummer 3.
Används flitigt när jag går ut. Den är liten,
snygg och LILA!

Love it!

Ha nu en bra lördag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar