söndag 6 mars 2011

Det blev inget besök hos kusin i dag, de har blivit sjuk och jag har ingen lust att bli smittad. Men jag har fullt upp ändå. Har knappt rest mig från fåtöljen sen jag satte mig här i morse. Jag och morfar hoppar mellan kanalerna men just nu är det bara fem milen på VM som gäller. Helena Ekholm tog brons i damernas jaktstart och Axel Bäck tog sin första pallplats herrarnas slalom. Grymt bra gjort!

Mormor har varit och hämtat råjärnet så snart blir det att baka. Är stolt över mig själv, fick igen väskan och har inte mer påsar än när jag kom hit, snarare mindre. Då har jag ju ändå shoppat också. Ska ta kort på det jag har köpt under veckan, förhoppningsvis redan i morgon. Trots att det är lov så har jag fullt upp. Ingen rast och ingen ro!

Nu ska jag koncentrera mig på tv:n. Ha en bra dag i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar