söndag 20 mars 2011

Kom just in från en långprommis med mamma. Vi gick till backen och kollade en sväng innan vi gick tillbaka hem. Det var riktigt härligt väder med undantag för typ 10 minuter när snön öste ner. Det var inte okej!

Nu sitter jag här med tyskan som jag borde ha gjort tidigare i veckan. Ska läsa två sagor + skriva en egen. Sagorna vi ska läsa ska vi såklart berätta om sen också. Har läst sagorna en gång men måste läsa som minst en gång till för att verkligen förstå dom. Sen ska det förberedas för pratet om dom och jag hade även tänk skriva min saga i dag. Hoppas bara att tiden räcker till. För i kväll ska jag banne mig se hockey, det har jag i alla fall bestämt! 

Var som sagt i Järvträsk i går och hade riktigt roligt. Somnade direkt jag satte mig på bussen, jag var så jäklade trött. Tog lite bilder med mobilen i morgon, kanske lägger upp några sen.

Nu ska det pluggas tyska! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar