lördag 5 mars 2011

Orkar inte ta kort på de jag köpte i dag, speciellt inte när det går att hitta bilder på internet. Snabbt, smidigt och enkelt. Sitter för tillfället med morfars bärbara dator i vardagsrummet och ser hockey. Sjukt spännande kväll, det är både spännande i toppen och i botten. Tyvärr ser vi Luleåmatchen, men det är bättre än ingenting. Har uppe målservice på datorn så jag har för tillfället har jag full koll på hur det går för Skellefteå. Tyvärr ligger dom under vilket gör att dom kommer 2:a i serien om resultaten står sig. Vinst skulle ge 1 miljon till kassan, vilket säkert inte skulle sitta helt fel.

Skor! Fast mina är svarta med silverdragkedja.

Köpte de som är andra från vänster. Plus ett par något ljusare. De är de bästa jeansen ever! Kostar dessutom 199:- och är rikigt sköna. Modellen heter silvia.
 Nu har Skellefteå gjort 4-4 och det blir dessutom förlängning. Vinner dom då vinner dom kanske elitserien, inte riktigt säker, men tror det blir så :) Nu ska jag koncentrera mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar