fredag 18 mars 2011

It's friday!

 Det finns verkligen ingen bättre veckodag än Fredag. Allt känns så lätt, hela helgen ligger framför en och man har all tid i världen. Speciellt då man slutar klockan 10. Det må jag säga var rätt skönt. Jag har hunnit städa och ta det lugnt och klockan är bara ett. Ska iväg på en sväng på samhället om en stund, sen blir det middag hos AC med hon och Olivia. Senast vi gjorde var för ungefär ett år sen och det hela resulterade i att vi fick världens sockerkick och sprang runt i huset redan vi halv 7. Sen låg vi alla tre halvt avsvimmade klockan nio. Samma natt drömde jag på franska och jag kan tillägga att jag inte kan ett enda ord franska. Vilket gjorde den drömmen lite väl läskig. 

Men i år har i alla fall jag inte tänk få en sockerkick. Jag ska vara pigg i morgon då jag beger mig till Järvträsk för lite skoterkörning med Hedvig och förhoppningsvis med Erika också. Men nu ska jag damsuga mitt rum så är veckans städning klar. 

Ha en bra fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar