torsdag 10 mars 2011

Solen skiner, himlen är blå....

Vilken dag! Solen skiner som bara den och det finns inte ett moln på himlen. Men jag har fullt upp i dag, så vi får se om jag hinner ut en sväng.  Tyvärr blåser det typ orkan ute, så det kanske inte är så skönt som det ser ut...

Måste i alla fall städa och göra chokladbollar. Chokladbollssmeten är klar men just nu väntar jag bara på hjälp från min underbara bror som verkar ha bestämt sig för att tillbringa dagen med att tjura. Men han har inget val, han måste hjälpa mig!

I kväll kommer mormor & morfar hit & i morgon smäller det! Gud vad jag har längtat efter den dagen. Den känns magisk på något vis, den måste bara bli perfekt. Jag fyller 18. Caisa kommer hit, det ska firas i två dagar och det kommer bli awesome! Å Caisa om du läser det här, vilken tid kommer du? och vill du äta här på fredag? :)

Nu ska jag tvinga min bror att hjälpa mig. Ha en über underbar dag :)

1 kommentar:

  1. Jag tänkte om jag kunde komma vid 2-3, passar det? Det vore supergulligt om jag fick äta hos er. Om det inte blir till besvär. :)
    Snart är du 18 bruden. Åh vad stor du blir! :D

    SvaraRadera