lördag 5 mars 2011

Kom just hem från en härlig prommis med mormor, morfar och Tjipp. Det blåser riktigt ordentligt och solen lyser med sin frånvaro så det blev riktigt kallt där ett tag. Tjipp var så duktigt och gick fot utan koppel hela vägen.  Jag ska ta bilder på det jag shoppade i dag (bl.a ett par skor) sen. Men jag har inte hunnit ta kort än. Det får bli efter bastun som har blivit klar under tiden som vi har varit ute. Ska bli grymt skönt att värma upp kroppen. Men det är ju nästan bättre efteråt, en kall cola och en tidning, ingen stress och tröttheten bara kommer. Jag har en tendens att somna just där i det läget och sen vakna av att huset luktar go mat. Det lär bli nått liknande i dag!
Riktigt så här lyxig är inte mormor & morfars bastu, men den är i alla fall varm!
Nu ropar dom på mig, bilder kommer sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar