torsdag 10 mars 2011

Det har verkligen varit fullt upp i dag, men allt känns så mycket lättare när man får bra besked :) 

Mormor och morfar har kommit och jag har hunnit få mig några rejäla skratt. När de kom hit så hade jag och Gustav just fixat med wiiet här uppe och stod och spelade wii fit. Morfar sa att det var för töntar men sen provade han och jag kan bara säga att han förmodligen hade spelat än om det inte hade blivit fika. Nyss så stängde Gustav av radion, som vi aldrig brukar ha på annars än när m&m är här. Mormor märkte inget förrän Gustav sa till henne att han slagit av radion. Då sa hon, nej jag kan inte leva utan radion. Sanningen är att jag tror på det. Hemma hos dom är det seriöst en radio i varje rum och på morgonen är minst tre på slagna. En i sovrummet, en i köket och en på toan. Det är lite smått läskigt ibland. 

Nu ska jag hjälpa till med maten, ha det gött folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar