fredag 4 mars 2011

Fuffens på gång!

Jag känner att jag har legat av mig lite när det gäller bloggandet. Men jag har inte haft tid. Men nu är det lov & jag befinner mig i älskade Piteå för en helgs vila. I kväll blir det hämtpizza med mormor. Morfar ska på möte och han trodde minst sagt att vi hade nått i kikaren då mormor sa att vi skule och köpa pizza när vi lämnat honom. Till saken hör att mormor aldrig äter hämtpizza. Men plötsligt händer det, som jag brukar säga.

Hade skidor i dag på idrotten och behöver vi säga mer än att SP2EK äger???? Det blåste som tusan, fast i skogen var det näst intill vindstilla. Det medförde att när det väl blåste, så var det motvind.

Nu säger morfar att han vill stanna hemma också, vilket inte kommer händ. Och nu tror han visst att jag & mormor äter fiskpudding, men i själva verket så mormor tilltugg....Dom är för roliga! Nu ska vi typ fara så det får bli mer skrivande sen, ha det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar