lördag 5 mars 2011

Glömde säga att jag glömt kameran hemma! Men mormor har fått en ny digitalkamera av oss i födelsedagspressent nu i veckan och jag håller på att lära henne hur den funkar. Så det kan hända att det blir lite bilder i all fall.

Klippte mig i går och insåg i dag att jag har kort hår!!! Hon tog bara topparna men håret känns superkort! Inte okej. Tur att det är länge innan jag ska klippa mig nästa gång. Det enda som känns bra är att luggen äntligen är kortare, den har varit alldeles för lång alldeles för länge nu.

Sitter och kollar på bilder från C&C:s brölopp. Det är drytgt 2 år sen och det första jag tänker på är vad bror min har vuxit, han var ju typ kort då!


Familjen


Han berättade en rolig historia inför alla.


Mamma och pappa var värdpar.


Gustav dansar med Carro (bruden)


Hahahahahahahaha, jag och pappa dansar. (Kan ju lägga till att ingen av oss ville.....)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar