söndag 6 mars 2011

God morgon alla glada!

Solen skiner även i dag, men det lär väl även blåsa orkanvindar. Jag har inga planer på att gå ut i dag, har en massa annat att göra. Jag och mormor ska bara rullrån, mums! Sen ska jag väl även försöka hinna med ett besök hos kusin vitamin och jag får inte glöma all sport som är på tv i dag. Skellefteå vann i förlängningen i går, men det hjälpte inte. De förlorade serien på sämre målskillnad och kom bara trea. Helt sjukt, tre lag i toppen på samma poäng. Så nu möter dom Lindköping i kvartsfinal, måtte det gå vägen!

Så underbart goda!
Nu ska jag packa ihop lite och sen kliva ut från gästrummet där även datorn förvaras. M&M tror att jag sover fortfarande, men det gör jag verkligen inte. Har varit vaken ett bra tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar