lördag 5 mars 2011

Gör stan osäker

Vilken härlig dag det ser ut att vara! Här i Piteå skiner solen men det blåser förmodligen. Kan inte riktigt säga hur mycket eftersom jag inte har varit ut än. Har just hoppat ur duschen och ska göra mig i ordning för stan. Mormor har inte ens börjat dusccha än, så jag har gott om tid.

När jag klev upp för ca en timme sen sa morfar:
"God morgon! Mycket sport på tv i dag, vi ses till middagen!"
Med andra ord, han har bänkat sig framför tv:n med datorn i högsta hugg. Han är hur sportintresserad som helst och ska följa alla tävlingar som händer i dag, vilket är inprincip samtidigt. Så jag & mormor flyr fältet och far på stan. Jag antar att det hockey i kväll så då lär även jag bänka mig framför tv:n. Nu måste jag gå och fixa håret. Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Jag såg sms:et, men jag har inga pengar på mobilen. Fan vad nice med skor. Lägg upp bild på de! :)

    SvaraRadera