måndag 14 februari 2011

Blogga på helgen

Jag har märkt att jag har extremt svårt för att blogga på helgerna. Det blir aldrig att jag sätter mig och skriver ett blogginlägg, det händer bara inte. Men nu, på måndagsmorgonen har jag tid. Sitter just nu och skriver på min & Caisas geografi uppsats om jordens inre, vilket jag skulle ha gjort i helgen men som inte blev av. Tar en liten paus nu innan jag ska fila lite på inledningen. Har ingen aning om vad jag ska skriva, men några ord ska jag nog få ner på pappret. Om inte annat får jag "ordbajsa" lite. Det brukar fungera. I alla fall i en inledning. Måste skynda mig med det, hade tänk hinna göra en fas också innan jag springer iväg till skolan i kylan. Det är bara - 28 grader nu. Ibland hatar jag att bo här uppe!

Nu ska jag fortsätta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar