tisdag 22 februari 2011

Datanörd!

Sitter på skolan, lååång lunch, ensam. Caisa är sjuk, Elina har tyska & hedvig for hem eftersom hon inte har någon spanska heller. De andra klasserna har inte slutat än eller så är som kanske och äter. Försöker få till det med mobilblogg, men de verkar inte ta emot min kod!! :@ Får om inte annat försöka gen i kväll.

Måste säga att det var en extremt fin bild jag la ut i morse. Hade inte tid att skriva något mer eftersom AC just kom in genom dörren. Har i alla fall fixat med min webbkamera nu, så nu funkar det :) Hittade även mitt headset med mic som hör till kameran. Så nu jäklar är datorn topputrustad, typ.. Den har blivit så jäklade seg, startade om den två gånger i morse, det är inte okej!

Nej nu ska jag sluta sitta vid datorn och nörda. Dom ville inte ta emot min kod, så det får bli i kväll när jag och Hedvig har sett svenskafilmen. Ska bara kolla face en sväng innan jag ger upp mitt nördande.

Man måste bara älska googlebilder! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar