onsdag 16 februari 2011

En hyfsat lugn dag i skolan i dag, skönt! Det hände inget speciellt i dag heller. Snart måste jag iväg & handla, annars får jag skicka Gustav när han kommer hem. För jag ska snart dit & jobba. Det känns så himla dumt att gå in & handla för att tjugo minuter senare komma dit för att jobba. Så Gustav får nog bli offer.....
Blir som sagt jobb i dag sen när jag kommer hem ska jag ta det lugnt & förmodligen göra en fas.

Fick igen provet som jag gjorde i går, snacka om att han är snabb på att rätta! Sen hade det gått superbra också, vilket alltid är ett plus :D 
Är fortfarande förkyld & jag hatar det verkligen!!! Vill kunna komma igång med lite träning, men det känns gode hopplöst när jag bara är förkyld hela tiden. Att det aldrig ger sig.

Nu ska jag skriva en handlings lapp till min kära bror & sen värma lite mat. Det blir palt & souvas, MUMS! 

Ungefär såhär kommer jag känna mig i kväll, typ....


Jag & Caisa skickade förresten in våran geografi uppsats. Oj så skönt att ha den klar. (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar