fredag 25 februari 2011

Fredagmyyyyys!

Det blev skidor i dag, någon som är förvånad? Det gick faktiskt helt okej, men det känns att det var ett tag sen jag tränade, om man säger så. I helgen är det jobb som strå på schemat, känns helt okej. Tror att det beror på att det bara är en vecka kvar till lov :)

Snart ska jag springa iväg till samhället för inhandling av paket till mor & far. Orkade aldrig göra det förra helgen, så jag får ta den smällen nu! Sen blir det tvätthängning och mat innan jobbet. Ska väl förhoppningsvis hinna med att slappa också, det tycker jag att jag är värd. Lär väl även måsta flytta bort alla mina saker från rumsbordet. Datorn och ekonomiböckerna tar typ upp halv bordet. Eftersom det bilr födelsedagsfirande här i morgon kväll så är det väl bäst att jag plockar bort det i dag.

Hade tänkt ta några überfina bilder med webbkameran men den vill inte svara!!!!!!! Menmen, smällar man får ta, ni får överleva helt enkelt :) Slänger in den här godingen istället. Ha en bra fredag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar