tisdag 15 februari 2011

Långtisdag

Känner mig riktigt duktig! Det är inte ofta jag lyckas med det här, både ta det lugnt & plugga på en & samma kväll. Jag har dessutom gjort ett prov också & klockan är bara halv 9.

Samhällsprov vid halv 5, det gick bättre än jag trodde att det skulle göra. Sen gick jag hem, det är inte lika kallt som i morse, men det är fortfarande kallt. Gjorde undan veckans engelska läxa direkt, lika bra att få det bort gjort. Sen har jag sett hockey & serier samtidigt. Det vill säga, när brorsan hoppar upp ur soffan och skriker så kollar jag på tv:n och ser på repriser på målet. Just nu är det period paus men Skellefteå leder med 4-1 mor HV. HÄRLIGT! :)

Nu ska jag gör en fas & sen softa lite till. Det förtjänar jag efter denna dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar