söndag 6 februari 2011

Söndag

Sitter & kollar bilder från sommaren, gud vad jag saknar det. Tänkt att bara kunna gå ut i en klänning & ett par härliga skor. Solglasögon på näsan & kameran i högsta hugg. Det går inte att säga att man inte saknar det!
Men istället för sommar & lov så sitter jag här med Rättskunskapsboken i högsta hugg. Kan på en gång såga att jag inte gillar anställningskydd & arbetsmiljö, men det är det enda jag har kvar. 7 ynka frågor, sen är jag klar! :) Det är bara att se till att göra bort det. Trafiken väntar....*suck*. Men allt har ett pris....

Jag & AC bakade Caisas brownies i går, så underbart goda! :) Det blir verkligen att göra de fler gånger, det kan jag lova.

Jag drömmer mig tillbaka till en kväll i Juni....
 Solen sken, två badkrukor & två modiga & så en kamera förstås.







Men här har vi verkligheten...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar