onsdag 2 februari 2011

Skola i morgon!

Det är alltid kul att få kommentarer & speciellt av Caisa. Men ibland blir jag lite rädd.....
Haha, jag skojar bara. Men det gäller att inte vara sjuk för länge, för då vet man inte vad Caisa hittar på :p

Men nu är det faktiskt så att jag, som sagt, hade tänkt på skolan i morgon. Dels har vi prov, sen så blir det tjejkväll i Caisas brors lägenhet. Han har visserligen flyttat, men uppsägningstid i tre månader & Caisa passar på att utnyttja det;) Själv är jag inte sen att hänga på :) Det brukar bli en hel del skratt & jag hoppas att det blir så även i morgon. Ska försöka komma ihåg att ta med kameran. I så fall lägger jag upp bilder på bloggen.

Nu ska jag snart gå & lägga mig, men först lite nyheter :) (en vana som inte går att göra av med. Från sporten klockan 22 tills kulturnyheterna är slut efter halv elva någon gång sitter jag som klistrad framför tv:n :p)

1 kommentar:

  1. Mitt meddelande kom iaf fram och det verkar fungerat också. Hehe
    Nyheterna? Du är verkligen ekonom... :)

    SvaraRadera