torsdag 10 februari 2011

Uppdrag & bortkörd skylt

Sitter på skolan & borde jobba med info&layout. Men jag har gjort 2 uppdrag (uppgifter) & tycker att jag förtjänar en paus. Så jag passar på att skriva lite. Blev jobb i går, det gick fort & dagens höjdpunkt blev helt klart efter det att vi hade stängt. En annan ur personalen kom & knackade på bakdörren. Hon ville ha glass! Så det var bara att skriva upp vilken glass hon tog så hon kan betala sen, för vi hade hunnit stänga ner allt. Men när hon bankade på dörren blev jag ärligt talat livrädd! Hon ropade att hon ville ha glass, men det hördes inte genom den tjocka dörren så det lät mer som att nån stod och skrek & grät, alldelles förtvivlad. Men så var det inte! & tack för det :)

När vi äntligen kom ut från affären stod mamma utanför & väntade med min lilla bil. Så 1 timmes övningskörning hann vi med innan vi begav oss hem. Tur att det inte blev mer! När vi kom hem så såg vi att vi hade kört ifrån övningskörningsskylten.....inte bra. Så nu blir det att använda skylten som man sätter fast på rutan på insidan istället. Vi har bara varit för lata för att sätta dit den, men nu har vi inget val. Kan även tillägga att det är andra skylten jag kör bort, inte bra. Ska väl även säga att jag hade kört landsväg & varit uppe i 90 så det var kanske inte så konstigt att den lossnade, fast jag tycker att det borde ha suttit kvar.

Nu borde jag fortsätta, men jag orkar inte mer. Det känndes jobbigt att skriva ihop ett protkoll....


Borta.....

Ungefär så här pigg är jag på att börja om & jobba.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar