tisdag 8 februari 2011

Jobb, jobb, jobb.....

Precis som jag förstod redan i går kväll så skulle jag inte komma i säng så tidigt som jag tänkt mig, men jag var då bara halvdöd i morse & inte heldöd som jag brukar vara. En ovanligt lugn tisdag i dag, vet inte varför det kändes så. Men förmodligen för att tyska gick bra, en lätt hörövning och sen fick vi sitta och jobba på uppsatsen. Vi satt såklart vid datorn och det hela gick fort....
Resten av uppsatsen får bli söndagens jobb. Blir att jobba i morgonkväll, fredagkväll & lördag. En lång historia, men det räcker väl med att jag säger att en av de ordinarie har brutit handleden i dag och kommer inte kunna jobba på 6 veckor. Det innebär mer jobb för mig, men jag måste först och främst hinna med skolan! Det kan däremot innebära att det inte blir lika mycket bloggande. Men jag hoppas att jag lyckas med det också. Men bara  så att ni vet, om jag blir borta väldigt länge :)

Nu ska jag läsa lite andra bloggar innan jag hoppar i säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar