måndag 7 februari 2011

here we go again

Då var vi här igen, måndag morgon. Vilket innebär en ny vecka, men även sovmorgon. Det gäller att se possitivt på det hela. Var nyss inne en sväng på facebook, nu är en av mina allra bästa vänner på väg till Rom. Som att inte det var nog, hela klassen åker!! Orättvist. Vi åker som längst till Norge. Ska kanske inte klaga, vi får ju då lämna kommunen ;)

Snart bär det av till skolan, först måste jag bara se till så att min kära bror, som är utan röst dagen till ära, kommer upp ur sängen. Typ inget plugg i veckan, det gillas! Hade tänkt ta tag i trafiken på allvar, har inte lust att sitta hela sista veckan & råplugga bara för att jag har varit lat! Började läsa igenom boken & stryka under lite text i går, hann drygt 70 sidor, känner mig stolt. :) Det blir att fortsätta med det i kväll.

Ha det bäst i Rom & ta mycket kort. Annars då j*vlar :p


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar