onsdag 2 februari 2011

Fortfarande sjuk....

Jag blev hemma i dag oxå, huvudvärken är verkligen inget att leka med! Men jag har bestämt mig för att gå på skolan i morgon, vare sig min kropp vill det eller inte.

Har hört att jag har missat en hel del på skolan i dag, lite bitchfighter osv. haha, men det kanske var lika bra det :p

Nu håller jag på att bränna ut en ljudbok till pappa, han vet inte om något, så det blir som en liten present :) Mamma ville ha den på sin mp3 & förhoppningsvis går det fortare än vad det gör att bränna ut :) Det är förresten "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" som jag håller på & fixar med :) Fick den i helgen av en slalomtränare, pappa ville ha den, men han vet inte om att jag har fått den. Busigt! \:)/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar